Veelgestelde vragen
Staat uw vraag er niet tussen? Vul dan ons contactformulier onderaan de pagina in en wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Algemene vragen
Wij vinden de veiligheid van u en onze medewerkers erg belangrijk, daarom kunt u bij onze Honda de Bois vestigingen alleen nog maar per PIN betalen. Wij accepteren daardoor geen contant geld meer.
Onze openingstijden vindt u per vestiging terug op onze vestigingspagina's. Onze afwijkende openingstijden vindt u hier ook terug.
Sales
Ja, zeker. Wij hebben een ruim aanbod nieuwe Honda's op voorraad staan. U zou daardoor - bij wijze van spreken - morgen al een nieuwe auto kunnen rijden! Dat is vlot, hè?
Ja, graag zelfs. Wij zijn altijd op zoek naar kwalitatieve en goede occasions. Wij kopen regelmatig auto's in van klanten die hun auto niet meer nodig hebben. Wij werken transparant en met een marktconforme waarde. Wij maken het bedrag direct naar u over die u binnen enkele dagen op uw bankrekening kunt verwachten. Met het vrijwaringsbewijs die u van ons ontvangt, stopt de wegenbelasting automatisch en kunt u de verzekering van uw auto stopzetten.
Ja, zeker! Wij ruilen graag uw auto in bij aankoop of lease van een auto bij Honda de Bois. Wij doen u graag een passend voorstel. Daar hoeft u niet eens voor langs te komen, dat kan digitaal doorgestuurd worden. Onze verkoopadviseurs leggen u graag uit hoe dit werkt.
Absoluut! Wij bieden een financieringsmogelijkheid bij alle auto's aan. Dit is ook terug te zien bij onze voorraadmodellen. Echter zijn wij niet de partij die de financieringsaanvraag van u goedgekeurd, dat regelt de financieringspartij. Het is helaas wel eens gebeurd dat een aanvraag niet wordt goedgekeurd en de klant daardoor helaas geen auto mag/kan financieren. De financieringspartij geeft dan aan waar het aan ligt. Maar daar gaan wij natuurlijk niet vanuit!
Een nieuwe Honda wordt standaard geleverd met 3 jaar fabrieksgarantie of 100.000 kilometergarantie - wat het eerste wordt bereikt. Als er binnen die periode een defect is aan uw auto, dan vervangen of herstellen wij dit gratis. Op de elektrische aandrijflijnen geldt een garantieperiode op materiaal- en fabricagefouten van 5 jaar of 100.000 kilometer op een Full Hybrid en 8 jaar of 160.000 kilometer op een Plug-in Hybrid of Full Electric.
Bij Honda de Bois staan wij voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Onze occasions bieden wij daarom standaard aan met 12 maande BOVAG-garantie, een geldig APK en 14 dagen-omruilgarantie.
Ja, zeker. Onze verkoopadviseurs vertellen u hier graag meer over, dus vraag ze gerust naar de voorwaarden.
After Sales
Wij bieden diverse vormen van vervangend vervoer aan, zoals een huurauto of een leenfiets. Wij bieden ook diverse modellen als (betaalde) huurauto aan, zowel handgeschakelde als automaat-uitvoeringen. Het is ook mogelijk om gebruik te maken van een gratis leenfiets. Zo kunt u toch even eropuit of boodschappen doen in de tijd dat de auto bij ons in de werkplaats staat. Heeft u De Bois - VIP Premium? Dan profiteert u bij een onderhoudsbeurt van een gratis huurauto.
Wij bieden tegenwoordig maar één soort onderhoudsbeurt aan, waarbij er geen onderscheid meer wordt gemaakt tussen klein- of groot onderhoud. We controleren alle essentiële functies van uw Honda en onderhouden deze. We houden ons hierbij strikt aan de fabrieksvoorschriften om de kwaliteit te kunnen waarborgen en de mobiliteitsgarantie in stand te houden.
U kunt eenvoudige telefonisch een werkplaatsafspraak maken bij een van onze Honda de Bois vestigingen. U kunt er ook voor kiezen om online een werkplaatsafspraak te plannen op het moment dat het u het beste uitkomt. U ziet live in de planner wat de eerstvolgende mogelijkheid is om langs te komen.
De onderhoudsinterval is afhankelijk van type, bouwjaar en het gebruik van de auto. U kunt de juiste onderhoudsinterval terugvinden in het service- en garantieboekje van uw auto. Zit u toch nog met vragen, neem dan gerust contact met onze serviceadviseurs op.
Contactformulier
Vul het formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact op.